Saturday, September 22, 2007

den lilla blonda

- när ska vi gör det ? exakt när? Måndag? Tisdag?

- Måste jag hela tiden säga en exakt dag?! Ni ääär så jobbiga erat släkte.

Även om jag vet att skulle situationen vara omvänd, om det skulle vara jag som hysterisk gärna inte ville göra något hellre än att sitta och mysa och sexa och kasta iväg en massa timmar ut i evigheten med en viss någon, så skulle frustrationen vara likvärdigt stor. MEN skillnaden är att jag vet hur man inte är som ett plåster av desperat självklistrande modell. Det vet inte han.

Om jag leker med han? Det vet jag inte om jag gör. Om jag leker med Jacob?? Kanske lite. Lite gör jag nog det med Jacob. Jacob som oxå vill ha ett exakt svart på ett exakt datum då vi ska ha en date som bara är en kompisdate men med undertoning kanske något mer.

- Jag hörde att du fick sätta på den lilla blonda, säger sju killar till Nice ass när han kommer in i lunchrummet. Grattis! När jag tio minuter senare kommer och Nice ass återger hur han blev påhoppad av dom sanna ryktena ser jag hur dom övrigt närvarande killarna i rummet plåtsligt blir väldigt intresserade av olika tidningars innehåll, och skamset försöker fästa blicken på något helt annat än mig. Han däremot lyser med någon slags stolthet. En stolthet som jag inte vet hur jag ska ställa mig till. Ska jag äcklas.. eller låta han hållas. Ska jag låta han vara en kung bland sina polare för att han lyckats lägra den "lilla blonda"??

Hans prydhet får mig att utveckla halvsmå sinnen av toretts. Hans säkerhet på att han är en av få som fått leka med mig gör att jag bara vill tala om för han och övrigt folk att jag faktiskt haft sex med en till av företagets anställda. En till som ni era små skavllerfittor har missat! But I wont. För det är en helt annan mer invecklad historia. En historia som inte angår dom.

4 comments:

Anonymous said...

Geez!
Säger som jag sa till en släkting som skilde sig!

Var Ego mot dig själv och var ÄRLIG mot dig själv!
Om det på dina villkor ska ske, så gör det för att det på nåt plan tillfredställer "dig". Har av dig tidigare förstått att han gör det trots ett förhållande. Då hoppas jag att det BARA sker på dina villkor.
Sorry, känner varken dig eller situationen du är i justnu, så dra inga större växlar av vad jag säger, men det är din blogg jag gillar att läsa, så det är väl din sida jag håller på :p
Fick bara känslan av att du kanske inte riktigt känner dig komfortabel i hur det nu utvecklats. Oavsett hur snyggt hanses ass verkligen är!
Ta hand om dig!

nova said...

du har helt rätt! man ska vara ärlig och ego mot sig själv. Han har lämnat sin tjej, så den biten är ingen issue. du har oxå rätt i att jag inte känner mig komfortabel i hur det utveklas. Jag känner mig lite strypt i situationen. Och känner att det nu på lite ont BARA är på mina vilkor. Killen kan inte spela svårflirtad och det förstör alla hans chanser till någonting. Synd för han :)

Anonymous said...

...låt honom inte vara kung, låt honom abdikera så att han lär sig vad det innebär att vara kung för en dag.

allvarligt så hoppas jag att det finns mer bakom historien som du väljer att inte skriva; Hur f-n kan man inte bli äcklad, reagera på något av de kraftigare sätten om scenen i fikarummet spelas upp...Vi är ett märkligt släkte vi killar, märkligt eftersom vi ibland söker bekräftelse hos andra killar genom att göra det vi helst vill göra med den som vi helst vill ha bekräftelse av, men inte vågar få bekräftelse av...

Avsnoppa honom, så kanske nivån i fikarummet höjs, även om herrarna där verkar hopplöst förlorade...eller också har jag inte fattat något av ditt bloggande

/K

nova said...

K..

japp det är mycket mer än vad som framgår i inlägget. det är för långt och invecklat för att jag ska orka ens försöka få det att bli intressant. det låter väl värre än vad det var när det är helt plockat ur ett större sammanhang. och tro mig.. jag är inte den som är i underläge i denna historien...

 
BlogRankers.com BloggRegistret.se