Wednesday, September 26, 2007

det händer att jag ligger i fosterställning på golvet och skriker av förtjusning


För att bli godkänd som anställd väktare på ett av dom största väktarbolagen är man tvungen att genomföra ett par tester av olika karaktär. Ett av testerna är ett personlighetstest som består av 637 påståenden som ska besvaras med JA eller NEJ.

Påståenden som är så wierda att man mer kan fundera över normalitetsfaktorn på dom som faktiskt besvarar alla dessa påståenden utan någon större ifrågasättning eller reflektering över den egentliga meningen med hela prylen.

axplock ur:

- Jag gillar att prata om sex
- Jag tror att demoner ständigt är närvarande, och dom är här för att straffa mig.
- Jag känner konstiga lukter och hör konstiga ljud.
- När en kille och en tjej befinner sig i samma rum tänker killen alltid på något som har med tjejens kön att göra.
- Jag gillar att måla tavlor av nakna barn
- Jag skulle vilja bli en racerförare
- Det händer att jag ligger i fosterställning på golvet och skriker av förtjusning.

Så när Nice Guy suckar och säger att han inte förstår sig på tjejer. Att han aldrig vet vad dom menar eller vad dom vill, så hänvisade jag honom helt enkelt till detta sanningsenligt psykologist riktigt framtagna testet, som enligt psykologerna i Lund påvisar följande:

- Jag är rak, ärlig och jävligt okomplicerad. ....Du kan inte feltolka mig!!



1 comment:

Anonymous said...

Haha fyfan vad sjukt!

 
BlogRankers.com BloggRegistret.se