Thursday, January 3, 2008

whatever

apropå skrivande, för skrivandets skull, dess funktion och vad det gör för en själv och vad det gör för andra. allt eller inget, skitbra eller superdåligt. aldrig något mitt emellan. hatar mitt imellan. .. .. men trots mitt självhat slash förakt för saker och ting blir saker oftast ändå som dom till slut blir... .. något slags mediokert mitt emellan. rutten tumme för mitt i mellan.

och trots att jag inte riktigt var redo för att 2008 skulle ta sin början, så var den endå där, helt oönskad i farstun som värsta omtalade djävulen som alltid dyker upp så fort han näms. första januari med sitt 2008. och ingen, ingen, inte ens jag med alla mina (icke) magiska krafter kunde stoppa det.

like it or get lost.... here it is..

whatever

1 comment:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celulite, I hope you enjoy. The address is http://eliminando-a-celulite.blogspot.com. A hug.

 
BlogRankers.com BloggRegistret.se